Ενίσχυση τζίρου 2,11% κατέγραψε το 2024 η PepsiCο Hellas με τις πωλήσεις της να ανέρχονται σε 243,3 εκατ. ευρώ από 238,2 εκατ. ευρώ το 2023. Σημαντική συνεισφορά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων, είχαν προϊόντα όπως τα Lay’s, τα Ruffles, τα Doritos, τα Kinder, το Lipton και η Pepsi.
Αύξηση 1,26% σημείωσε και το ο μικτό κέρδος που ανήλθε σε 102,5 εκατ. ευρώ έναντι 101,25 εκατ. ευρώ στη χρήση 2023 Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (2,74%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους αγοράς των εμπορευμάτων και των πρώτων υλών, σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσά για τη χρήση 2023 και ανήλθε σε 140,78 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 2,4 εκατ. ευρώ έναντι 2,62 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 8,4%. «Παρατηρούμε λοιπόν ότι κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα με εκείνα της χρήσης του 2023» αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις.
Ξεπέρασε τις προκλήσεις
Στην οικονομική έκθεση της εταιρείας, σημειώνεται πως η PepsiCo Hellas συνέχισε και για το 2024 να αξιοποιεί αποτελεσματικά τους διαθέσιμους πόρους της, ενώ κατάφερε να επιτύχει αύξηση των εσόδων της και να διατηρήσει τη κερδοφορία της σε υψηλά επίπεδα, σ’ ένα εξαιρετικά ασταθές και αβέβαιο εξωτερικό περιβάλλον, αλλά και σε δυσχερείς συνθήκες που αντιμετωπίζει ολόκληρος ο κλάδος της βιομηχανίας τροφίμων και αναψυκτικών. Ακόμη υπογραμμίζεται πως ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στον περιορισμό των σταθερών εξόδων και στην επίτευξη καλύτερων τιμών στην αγορά των πρώτων υλών.
Το πλάνο για φέτος – Πρόθεση επενδύσεων
Οι προοπτικές όσον αφορά στη μελλοντική πορεία της εταιρείας επικεντρώνονται στη διατήρηση σταθερής πορείας για τη φετινή χρονιά. «Παράλληλα, είναι έκδηλη η πρόθεση της για επενδύσεις που αποσκοπούν τόσο στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων προϊόντων όσο και σύγχρονων εργαλείων προώθησης πωλήσεων στην αγορά. Ταυτόχρονα, η συνεχής διαφημιστική υποστήριξη η οποία συνοδεύει τη διάθεση υφιστάμενων αλλά και νέων προϊόντων στην αγορά, αποτελεί τη βάση για την επιτυχία του προαναφερόμενου εγχειρήματος» επισημαίνεται στις οικονομικές καταστάσεις.
Συγκεκριμένα, για το 2025, η εταιρεία υλοποιεί ένα πλάνο που περιλαμβάνει:
α) Την περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, καθώς και την προώθηση νέων στην αγορά, μέσω της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος marketing. Μέσα από αυτήν τη στρατηγική κατεύθυνση, στόχος είναι η βέλτιστη ανταπόκριση στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για πιο υγιεινή διατροφή.
β) Την υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων με στόχο τη βελτίωση των οικονομικών δεικτών, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακας.
γ) Την περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής προσέγγισης της αγοράς με τη δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών, αλλά και τη μεταφορά τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης σε νέα ψηφιακά εργαλεία των συνεργατών – προμηθευτών.
δ) Το μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της ροής των προϊόντων.
 
                              

 
																									
						
					 
																									
						
					 
																									
						
					 
			 
						        










