Ακολούθησε, στις αρχές του 2012, η μετάδοση 2 τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων, με τις αντίστοιχες καταχωρίσεις, που και τα δύο κάνουν αναφορά στον χειμερινό τουρισμό. Οι φυσικές ομορφιές της Ελληνικής ενδοχώρας και η παραδοσιακή αρχιτεκτονική των ορεινών κοινοτήτων είναι το θέμα του ενός, ενώ στο άλλο προβάλλεται ο χειμερινός τουρισμός και τα χειμερινά σπορ (σκι). Για τη δημιουργία του δεύτερου κύκλου συνεργάστηκαν οι εταιρείες McCannErickson, UniversalMedia και οι εταιρείες παραγωγής LynxProductions, Parasol, Filmili και LeSpot. Οι πρωταγωνιστές των τηλεοπτικών σποτ ήταν απλοί καθημερινοί άνθρωποι - εθελοντές.