Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Με τρεις δράσεις, που σηματοδοτούν την έμφαση της εταιρείας στο αύριο, τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας του ανθρώπινου δυναμικού και την πελατοκεντρική της προσέγγιση, γιόρτασε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών η Vodafone Ελλάδας. Η πρώτη δράση ήταν η Vodafone Futureland, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Οκτωβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, με αφορμή τη νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική τοποθέτηση του ομίλου Vodafone.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περίπου 4.000 εργαζόμενοι της Vodafone και συνεργαζόμενων εταιρειών, οι οποίοι πληροφορήθηκαν για τη νέα στρατηγική τοποθέτηση του ομίλου και τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία. Η δεύτερη δράση ήταν το Vodafone’s 12, ένα πρόγραμμα ηθικής αναγνώρισης και ανταμοιβής για τους εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους πελάτες της Vodafone. Η τρίτη δράση ήταν το πρόγραμμα CX@Frontline, στο πλαίσιο του οποίου κάθε μήνα υπεύθυνοι των τηλεφωνικών κέντρων της εταιρείας διερευνούν τις δυνατότητες βελτιστοποίησης των διαδικασιών, απόδοσης των συστημάτων και εκπαίδευσης των χρηστών.