Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Τα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2015, τα μελλοντικά σχέδια αλλά και τις επιπτώσεις που φέρνει η αύξηση του ΕΦΚ συνολικά στην αγορά μπίρας, παρουσίασε χθες σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Ζωούλλης Μηνά. Σκιαγραφώντας το νέο περιβάλλον που διαμορφώνει η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης, ο ίδιος τόνισε ότι ο κλάδος οφείλει να συνεχίσει τις προσπάθειες για τη μείωση του φόρου και την κλιμακωτή επιβολή του, υπογραμμίζοντας ότι είναι προς όφελος όλων των εταιρειών, μικρών και μεγάλων. Εξάλλου όπως είπε, στην Ένωση Ζυθοποιών έχουν μπει 7 νέες εταιρείες μικρότερου μεγέθους και στόχος είναι να μπει όλη η αγορά και να μεγαλώσει η κατηγορία. Ο ίδιος θεωρεί ότι η αγορά της μπίρας έχει πολλές προοπτικές ανάπτυξης και στην κατεύθυνση αυτή η διαφοροποίηση και η ποικιλία λειτουργεί θετικά για όλους.

Όσον αφορά στις επιπτώσεις λόγω ΕΦΚ, τόνισε ότι η αύξηση αντιστοιχεί σε επιβάρυνση 16% στον τελικό καταναλωτή, την οποία η εταιρεία θα προσπαθήσει να απορροφήσει, χωρίς όμως να είναι δυνατό να το απορροφήσει εξ ολοκλήρου. Όσον αφορά στα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2015, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 4,1%, αύξηση που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην εξαγωγική δραστηριότητα. Τον Απρίλιο του 2015, η εταιρεία πέτυχε σημαντική ενίσχυση των εξαγωγών της, μέσω συμφωνίας για την παραγωγή 160.000 εκατόλιτρων μπίρας Heineken για τις αγορές της Κίνας και της Ιταλίας. «Με τη δράση μας αντιπροσωπεύουμε το 0,7% του ΑΕΠ της Ελλάδας. Αυτό σημαίνει, με απλά λόγια, ότι 100 εταιρείες σαν την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μπορούν ουσιαστικά να οδηγήσουν την ανάπτυξη στη χώρα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ζωούλλης Μηνά. Δήλωσε επίσης ρητά ότι η εταιρεία σκοπεύει να παραμείνει στην Ελλάδα και ανακοίνωσε πρόγραμμα επενδύσεων 66,8 εκατ. ευρώ για την τριετία 2017-2019, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ανάπτυξη νέων προϊόντων, αλλά και εκπαίδευση των καταναλωτών με στόχο τη διεύρυνση των περιστάσεων και του τρόπου κατανάλωσης της μπίρας. Τέλος, η εταιρεία δεν προτίθεται να περιορίσει τη διαφημιστική της δαπάνη και θα συνεχίσει να δίνει έμφαση σε branding και επικοινωνία, με στοχευμένα μηνύματα.

Με κεντρικό μήνυμα «Αλκοόλ και Οδήγηση δεν πάνε ποτέ μαζί», η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρου­σίασε χθες σε εκδήλωση την πρωτοβουλία της για την προώθηση της κουλτούρας του «Νηφά­λιου Οδηγού», ιδιαίτερα μεταξύ των υποψήφιων και των νέων οδηγών της πόλης. Στο πλαίσιο αυτό, η πρωτοβουλία εστιάζει στους υποψήφιους και τους νέους οδηγούς, ώστε οι τελευταίοι να γίνουν κοινωνοί αυτής της ορθής συμπεριφοράς από νωρίς, πριν ακόμα βγουν στο δρόμο. Ως πρώ­το βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, οι νέοι οδηγοί της Πάτρας θα λαμβάνουν από τον Ιούλιο του 2016, το ειδικά σχεδιασμένο kit του Νηφάλιου Οδηγού, όπου μπορεί κανείς να βρει χρηστικά αντικείμενα και πληροφοριακό υλικό με συμβουλές υπεύθυνης κατανάλωσης. Το kit περιέχει, επίσης, το σήμα του νέου οδηγού («Ν»), το οποίο φέρει πάνω του το μήνυμα του Νηφάλιου Οδηγού, υπενθυμίζοντας τόσο στους νέους όσο και στους υπόλοιπους οδηγούς, τη σημασία της υπεύθυνης αυτής στάσης. Σε πρώτη φάση θα διανεμηθούν 1.000 kit στους νέους οδηγούς της Πάτρας, οι οποίοι θα αποτελέσουν τους άμεσους πρεσβευτές της ιδέας του Νηφάλιου Οδηγού.