Αύξηση πωλήσεων, ενίσχυση του μεριδίου αγοράς και κερδοφορία για πρώτη φορά από το 2009 στα αποτελέσματα προ φόρων και χρηματοδοτικών-επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT), παρουσίασε ο όμιλος Vivartia το 2015. Σύμφωνα με τα οικονομικά του αποτελέσματα, ο όμιλος διατήρησε την ηγετική του θέση στους κύριους τομείς δραστηριότητας τόσο στην αγορά του φρέσκου γάλακτος (μερίδιο αγοράς 32,3% το 2015), όσο και στην αγορά των κατεψυγμένων λαχανικών (μερίδιο αγοράς 64,7% το 2015). Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη συνολική αγορά γάλακτος στην Ελλάδα το 2015 ενισχύθηκε στο 26,6% έναντι 26% το 2014. Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις του Ομίλου Vivartia το 2015 ανήλθαν στο ποσό των 601,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 2% σε σύγκριση με το ποσό των 589,6 εκατ. ευρώ το 2014.
Οι πωλήσεις ανά λειτουργικό τομέα αναλύονται ως εξής: Γαλακτοκομικά 304,5 εκατ. ευρώ, κατεψυγμένα 138,3 εκατ. ευρώ και εστίαση και ψυχαγωγία 165,0 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβάνονται διεταιρικές πωλήσεις ύψους 6,5 εκατ. ευρώ). Οι συγκρίσιμες πωλήσεις του κλάδου γαλακτοκομικών του ομίλου Vivartia κατέγραψαν μείωση της τάξης του 3,4% σε σχέση με πέρυσι, ο κλάδος εστίασης του ομίλου Vivartia παρά τη σημαντική επίδραση της αύξησης του συντελεστή ΦΠΑ παρουσίασε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 1,2% ενώ ο κλάδος κατεψυγμένων παρουσίασε αύξηση επί συγκρίσιμων μεγεθών της τάξης του 14,2%. Τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε κέρδη 50,2 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 28,2 εκατ. ευρώ το 2014. Κατά το 2015, ο Όμιλος Vivartia επέστρεψε σε κερδοφορία σε επίπεδο ΕΒΙΤ (κέρδη προ φόρων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων), για πρώτη φορά από το 2009, ύψους 19,3 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών ύψους 1,7 εκατ. ευρώ κατά τη χρήση 2014, ενώ οι ζημιές μετά φόρων για το 2015 ανήλθαν σε 22,1 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 34,8 εκατ. ευρώ το 2014.