Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Η επιτυχία του ελληνικού ελαιόλαδου στον Καναδά και, γενικά, η δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα της Ελαΐς-Unilever Hellas, αποτέλεσαν τους λόγους για τους οποίους, έμμεσα ή άμεσα, η εταιρεία απέσαπσε δύο τιμητικές διακρίσεις στο 2ο Super Market Forum με τίτλο "Το πρόβλημα να γίνει υεκαιρία. Το επόμενο βήμα προς την ανάπτυξη," που πραγματοποιήθηκε στις 27 και 28 Νοεμβρίου. Η πρώτη, έμμεση, διάκριση αφορά στις εξαγωγές ελαιόλαδου, στον Καναδά. Συγκεκριμένα, βραβεύτηκε ο επί 20 χρόνια αντιπρόσωπος της Unilever Μιλτιάδης Αντύπας, ο οποίος, μέσω της εταιρείας του Pilaros Group, κατάφερε να αναπτύξει το ελαιόλαδο Solon της Ελαΐς-Unilever Hellas στην αγορά του Καναδά.

Η δεύτερη διάκριση αφορά στην εξαγωγική δραστηριότητα της Ελαΐς-Unilever Hellas και την παρέλαβε η Ρέα Καρτελιά, Υπεύθυνη Εξαγωγών της εταιρείας, η οποία δήλωσε: "Νιώθουμε ιδιαίτερη χαρά γι'αυτή τη διάκριση. Οι επιτυχίες στον τομέα της εξαγωγικής δραστηριότητας μας κάνουν υπερήφανους, καθώς μέσα από αυτές γινόμαστε κατά κάποιο τρόπο πρεσβευτές της θετικής εικόνας που θέλουμε όλοι να έχει η πατρίδα μας στο εξωτερικό."

 

<