Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

 

 

Live σύνδεση στο «μοναχικό» 26,5χλμ της διαδρομής
Τον θεσμό του 39ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας υποστήριξε και φέτος,
ως επίσημος χορηγός, η Aegean, ενώ η Ogilvy φρόντισε να φέρει σε επαφή τους δρομείς με το κοινό σε όλο το μήκος της διαδρομής.

Συγκεκριμένα, η Ogilvy ένωσε με live σύνδεση το περίπτερο της Aegean με ένα σημείο της διαδρομής -στο 26,5χλμ, στην Παλλήνη- όπου το κοινό δεν έχει εύκολη πρόσβαση και σχεδόν κανείς δεν πηγαίνει να πανηγυρίσει. Με αυτόν τον τρόπο, καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το κοινό έβλεπε και εμψύχωνε τους δρομείς από οθόνης και εκείνοι το έβλεπαν και το άκουγαν ζωντανά. Παράλληλα, το agency δημιούργησε για όσους δεν έτρεξαν στον Μαραθώνιο ένα παιχνίδι στο Tik Tok, το Run For Your Flight, το οποίο ανέβηκε στο Tik Tok της Aegean.