Μετά τις Βρυξέλλες, το Χονγκ Κονγκ και τη Μαδρίτη, η Σχολή Επιχειρηματικότητας, η πρώτη σχολή για το επιχειρείν χωρίς καθηγητές, ήρθε στην Ελλάδα με την στήριξη του Ιδρύματος της Coca Cola, μέσω του μη κερδοσκοπικού οργανισμού ThinkYoung, σε συνεργασία με το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ). Στόχος της πρωτοποριακής σχολής είναι να εμπνεύσει τους επιχειρηματίες του αύριο και να τους βοηθήσει να κάνουν την ιδέα τους επιχειρηματική πραγματικότητα. Η Σχολή Επιχειρηματικότητας είναι μόνο ένα από τα προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχόλησης νέων που στηρίζει η Coca Cola, καθώς πιστεύει ότι οι νέοι της Ελλάδας μπορούν να συμβάλουν σε ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα μας με τις καινοτόμους ιδέες, το ταλέντο και τη θέλησή τους να δουλέψουν σκληρά.
Από τις 30 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου, περίπου 100 φιλόδοξοι νέοι μεταξύ 18 - 35 ετών εργάστηκαν σε ομάδες, προκειμένου να συντάξουν το δικό τους επιχειρηματικο πλάνο. Αρωγοί τους καθ' όλην τη διάρκεια της σχολής, ήταν 12 κορυφαίοι επιχειρηματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι ανέλαβαν το ρόλο του μέντορα. Οι επιχειρηματίες μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τα μυστικά της επιτυχίας τους, στιγμές από την καθημερινότητά τους - "μαθήματα ζωής" που θα τους είναι πολύτιμα για τα μελλοντικά τους βήματα-, ενώ παράλληλα τους βοήθησαν να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε επιχειρηματικό πλάνο. Οι 5 ημέρες της Σχολής Επιχειρηματικότητας χαρακτηρίστηκαν από σκληρή δουλειά και ομαδικό πνεύμα και είχαν ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη 10 επιχειρηματικών προτάσεων και την ανάδειξη μιας νικητήριας ομάδας. Μεγάλοι νικητές, τα μέλη της Storm και η ιδέα τους "DRYmeUP", μια έξυπνη μονάδα παρασκευής snacks λαχανικών.