Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

   

Κωτσόβολος - Dixons South East Europe και ΙΚΕΑ, είναι οι δύο πρώτες εταιρείες / μέλη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος,  που υποστηρίζουν την πρωτοβουλία Planet Pledge στην Ελλάδα. 

Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να γίνουν το marketing και η επικοινωνία κινητήρια δύναμη για την αντιμετώπιση των μεγάλων περιβαλλοντικών θεμάτων που απειλούν τον πλανήτη.

Η πρωτοβουλία WFA Planet Pledge, που «γεννήθηκε» μέσα από την παγκόσμια έρευνα της WFA “Sustainability and Marketing”, στην οποία πήραν μέρος μέσω του ΣΔΕ και οι Έλληνες marketers, απέκτησε σάρκα και οστά στις αρχές του έτους. Ο ΣΔΕ ένωσε επίσημα τις δυνάμεις του τον περασμένο Σεπτέμβριο με 17 μεγάλα brands και 22 εθνικούς Συνδέσμους σε όλο τον κόσμο και ως partner, δεσμεύτηκε να προωθήσει ενεργά το πλάνο στις εγχώριες επιχειρήσεις και να μοιραστεί την παγκόσμια γνώση με τους marketers που επιθυμούν να οδηγήσουν τις εξελίξεις σε θέματα βιωσιμότητας.

Η αρχή στη χώρα μας γίνεται με δύο μεγάλες εταιρείες από το χώρο του λιανεμπορίου που είναι γνωστές και για τις περιβαλλοντικές τους πρωτοβουλίες τα τελευταία χρόνια.

H Χρυσούλα Αθανασοπούλου,  Brand Strategy and Marketing Operations Manager, Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, δήλωσε σχετικά: «Μία βιώσιμη, μία καλύτερη ζωή είναι η βασική υπόσχεση της εταιρίας μας και η κοινή γραμμή σε ό,τι κι αν κάνουμε. Όμως, για να πετύχει, πρέπει πρώτα εμείς οι ίδιοι να δημιουργούμε και να προβάλλουμε έναν πιο βιώσιμο τρόπο λειτουργίας. Εδώ, έρχεται η υποχρέωσή μας ως marketers και ο ρόλος μας να επικοινωνήσουμε τα πλεονεκτήματα πιο βιώσιμων επιλογών. Η επίσημη υποστήριξη του ΣΔΕ στο Planet Pledge τον περασμένο Σεπτέμβριο μας έδωσε την «ώθηση» που χρειαζόμασταν για να γίνουμε μέρος μιας διεθνούς πρωτοβουλίας για την επίτευξη του μεγάλου αυτού στόχου. Ως υποστηρικτές του Planet Pledge στην Ελλάδα, δεσμευόμαστε καθημερινά ώστε, τόσο οι άνθρωποι και οι συνεργάτες, όσο και οι πελάτες μας, να έχουν τα κατάλληλα εργαλεία και κίνητρα για να υποστηρίξουν τη βιώσιμη στρατηγική μας. Όλοι μαζί γινόμαστε μέρος αυτής της αλλαγής ώστε στο κοντινό μέλλον να δούμε τα ευεργετικά της αποτελέσματα». 

Η Nατάσα Χρηστοφή, Marketing Manager IKEA, δήλωσε: «Στην ΙΚΕΑ το 2016 με τη συμφωνία για το Κλίμα στο Παρίσι, όχι μόνο καταλάβαμε ποιο ήταν το διακύβευμα για το περιβάλλον και τον πλανήτη μας αλλά συμπεριλάβαμε σχετικές δράσεις στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρίας, ώστε η βιώσιμη ανάπτυξη να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρησιακής μας λειτουργίας. Ήδη από το 2008, ο Όμιλος FOURLIS -στον οποίο ανήκει η ΙΚΕΑ στην Ελλάδα- είναι μέλος του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών της μεγαλύτερης εθελοντικής πρωτοβουλίας για την υπεύθυνη επιχειρηματική δράση. Με στόχο να συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος και στην αντιμετώπιση και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, εφαρμόζουμε υπεύθυνες πρακτικές στα πλαίσια της συμμόρφωσης που ορίζει ο νόμος. Ως εταιρία μέλος του ΣΔΕ, το να υποστηρίξουμε ενεργά το Planet Pledge στην Ελλάδα, είναι μια απάντηση στην ανάγκη και τη βούλησή μας να κινητοποιηθούμε με όλες μας τις δυνάμεις για την επίτευξη του στόχου. Χαιρόμαστε που όλοι μαζί ενώνουμε τις δυνάμεις μας  για  τη συν-δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος».

 

 

 

<