Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish




Η Green Cola συνεχίζει την πορεία ανάπτυξης των τελευταίων ετών, παρουσιάζοντας αύξηση του κύκλου εργασιών της για το 2020, ενώ για το κλείσιμο του τρέχοντος έτους 2021 προσβλέπει στην κεφαλαιοποίηση του εμπορικού της πλάνου, με καταγραφή και νέου διψήφιου ρυθμού ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, για το 2020, η Green Cola Hellas σημείωσε σημαντική αύξηση στον καθαρό κύκλο εργασιών της, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 15,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 13% σε σχέση με το 2019, όπου ο αντίστοιχος κύκλος εργασιών είχε ανέλθει στα 13,4 εκατ. ευρώ. Βασικές παράμετροι για την ενίσχυση των πωλήσεων της εταιρείας ήταν η διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio, με την είσοδο στην αγορά των Green Mocktails σε 4 γεύσεις, Mojito, Μαστίχα, Pink Grapefruit και Ρόδι, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αγορά των Green Flavors, τα οποία δύο χρόνια μετά το επίσημο λανσάρισμά τους, συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η εταιρεία αναμένει οι πωλήσεις της για το σύνολο της χρονιάς του 2021 να «τρέξουν» εκ νέου με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, βασιζόμενη σε ένα πολύ καλό πρώτο οκτάμηνο πωλήσεων, που έκλεισε στο +15% σε σχέση με το αντίστοιχο της περσινής χρονιάς, παρουσιάζοντας πολύ καλές επιδόσεις, τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε εξαγωγές σε χώρες που δεν διαθέτει ακόμη τοπική παραγωγή. Στον δεύτερο πυλώνα ανάπτυξής της, αυτόν της επέκτασής της σε αγορές του εξωτερικού, η Green Cola ενισχύει σημαντικά την παρουσία της στην αμερικανική αγορά, όπου διαθέτει και τοπική παραγωγή σε εγκαταστάσεις συνεργάτη της έξω από τη Βοστώνη. Έχοντας ήδη από το 2020, παρουσία σε τρεις μεγάλες αλυσίδες λιανικής και συγκεκριμένα τη Wholefoods, τη Market Basket και την HEB και σε 9 πολιτείες όπως η Νέα Υόρκη, το Νιού Τζέρσεϊ, η Μασαχουσέτη, το Κονέκτικατ, το Τέξας, το Νιου Χαμσάιρ, το Βερμόντ, το Μέιν και το Ρόουντ

Άιλαντ, η Green Cola τοποθετήθηκε μέσα στο 2021 σε άλλα τρία σημαντικά δίκτυα, τη Stop & Shop του ομίλου Ahold, τη Meijer, αλλά και τη United του ομίλου Albertson’s, τριπλασιάζοντας τα σημεία πώλησης και επεκτείνοντας τη διανομή της στο κανάλι της λιανικής σε ακόμη 6 μεσο-δυτικές πολιτείες των ΗΠΑ: Μίσιγκαν, Ιλινόι, Ιντιάνα, Κεντάκι, Οχάιο και Γουισκόνσιν. Παράλληλα, επέκτεινε την παρουσία της στο online κανάλι πωλήσεων, ώστε μετά την Amazon είναι πλέον διαθέσιμη παναμερικανικά και μέσω της Wαlmart Marketplace, του μεγαλύτερου παγκόσμιου retailer. H Green Cola παράλληλα με την εδραίωση και διεύρυνσή της στην αμερικανική αγορά, συνεχίζει να υλοποιεί το πλάνο ανάπτυξής της και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων στις βαλκανικές χώρες και τη Μέση Ανατολή, για τις οποίες η παραγωγή πραγματοποιείται από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ορεστιάδα.

 

 

<