Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Έξι διακρίσεις έλαβε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα Lenovo RetailBusiness Awards 2020. Τρία Gold στην κατηγορία Omni Retailer - Super Market για την ισχυρή παρουσία της αλυσίδας τόσο στον online κόσμο όσο και στα φυσικά καταστήματα, στην κατηγορία Retail Loyalty/Reward Cards & Programs για το πρόγραμμα πιστότητας «AB Plus» και στην κατηγορία CSR Retail Strategy για το «Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας».

Δύο Silver στις κατηγορίες Retail Campaign για την επικοινωνία «ΑΒ Βασιλόπουλος: 80 χρόνια αφιερωμένοι σε εσάς» και Social Media Retail Strategy για την υποψηφιότητα #allazoumesinithies. Ένα Bronze στην κατηγορία Best Retailers Mobile Apps για το «AB EShop App». «Τα έξι βραβεία αντανακλούν τους πολλούς και διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους φροντίζουμε τους πελάτες μας. Τους πολλούς και διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους είμαστε δίπλα τους, ακούμε τις ανάγκες τους, ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις τους και επικοινωνούμε μαζί τους», αναφέρει η εταιρεία σε ανα- κοίνωσή της. Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνονται τα εξής: «Έξι βραβεία που καθρεφτίζουν τη μεγάλη ομάδα της ΑΒ. Μια ομάδα από διαφορετικούς και μοναδικούς ανθρώπους που εργαζόμαστε με πάθος, κάθε μέρα, παντού, για να βρίσκουμε νέους τρόπους να σας εξυπηρετούμε ακόμα καλύτερα. Πάντα με χαμόγελο από κοντά… και από απόσταση».