Ενθαρρυντικός ο απολογισμός της καμπάνιας του φορά ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ που συνέστησαν ο ΣΔΕ, η ΕΕΔΕ, η ΕΙΤΗΣΕΕ, η ΠΑΚΤ και ο ΣΕΠΤ, τους οποίους συνέδραμαν στην πορεία διάφοροι θεσμικοί φορείς.
Η προσπάθεια πήρε σάρκα και οστά, αλλά και νομική υπόσταση, ως αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία το 2010, ενώ μεταξύ των ιδρυτικών στόχων περιλαμβάνεται και η προβολή της εικόνας της χώρας με τη συνεργασία του ελληνικού παραγωγικού ιστού. Στο διάστημα αυτό έχουν παραχθεί 14 τηλεοπτικά και 10 ραδιοφωνικά σποτ, έχουν δημιουργηθεί 9 καταχωρήσεις και έχουν προβληθεί σποτ σε 90 κινηματογραφικές αίθουσες.
Πηγή: Επενδυτής - Σαββατοκύριακο Ημερομηνία: 19-20/01/2013 |
Δείτε το απόσπασμα της εφημερίδας
|