Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish
  • 2slide.jpg
  • aslide.jpg
  • slideshow_slide_1.jpg


Mε αύξηση των εσόδων της κατά 10,6% σε οργανική βάση και κατά 8,7% σε δημοσιευμένη βάση έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2025 για την Coca-Cola HBC, με τον όμιλο να συνεχίζει να διευρύνει το μερίδιο αγοράς και τη διοίκηση να επιβεβαιώνει τις αρχικές εκτιμήσεις της για την οικονομική χρήση του 2025, παρά το δύσκολο και κυρίως ευμετάβλητο οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον.

«Αχίλλειος πτέρνα» –για την ώρα τουλάχιστον– αποδεικνύεται για τον όμιλο μόνο η κατηγορία του καφέ, με την έμφαση πλέον να δίνεται μόνο στην κατηγορία της καφεστίασης και όχι πια στο ράφι του σούπερ μάρκετ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο όμιλος, οι πωλήσεις του διαμορφώθηκαν κατά το τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2025 σε 2,41 δισ. ευρώ, από 2,22 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2024, ενώ ο όγκος πωλήσεων διαμορφώθηκε σε 643,8 εκατ. κιβώτια, από 632,6 εκατ. κιβώτια πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση 1,8%. Ο όγκος πωλήσεων στα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκε κατά 1,1% και στα ποτά ενέργειας κατά 25,5%.

Στις ανεπτυγμένες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1% σε οργανική βάση, με ανθεκτικές επιδόσεις στον όγκο πωλήσεων (οριακή μείωση 0,1%) και μικρή διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο.

Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,6% σε οργανική βάση λόγω της διεύρυνσης των εσόδων ανά κιβώτιο, ενώ σημειώθηκε μείωση 2,5% του όγκου πωλήσεων.

Στις αναδυόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,3% σε οργανική βάση λόγω της διεύρυνσης των εσόδων ανά κιβώτιο και της αύξησης κατά 3,5% του όγκου πωλήσεων. Ειδικά στην Ελλάδα, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, συνεχίζοντας τις καλές επιδόσεις του προηγούμενου έτους.

Για το σύνολο του έτους ο όμιλος αναμένει αύξηση από 6% έως 8% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση σε σύγκριση με το 2024 και αύξηση 7% έως 11% των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση. Ο όγκος πωλήσεων στα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκε στο σύνολο του ομίλου κατά 1,1%, με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη να καταγράφεται στην Coke Zero.

Η μεγαλύτερη ανάπτυξη, 25,5%, κατεγράφη στα ενεργειακά ποτά, ενώ ο όγκος πωλήσεων στα εμφιαλωμένα νερά ήταν 2,1%.

Στον καφέ κατεγράφη μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 8,3%, κάτι που ο όμιλος αποδίδει στη στρατηγική απόφαση να εστιάσει στην εκτός σπιτιού κατανάλωση. Υπενθυμίζεται ότι η Coca-Cola HBC δραστηριοποιείται στον καφέ τόσο με το σήμα Costa Coffee (που ανήκει στην Coca-Cola Company) όσο και με τον Caffè Vergnano, όπου έχει αποκτήσει πλειοψηφικό ποσοστό η ίδια. «Στην τρέχουσα περίοδο επιτύχαμε καλά αποτελέσματα από τον τομέα τής εκτός σπιτιού κατανάλωσης, με αύξηση όγκου 19% τόσο από υπάρχουσες όσο και από νέες μονάδες. Ωστόσο, καθώς απομακρυνόμαστε από τον τομέα της κατανάλωσης στο σπίτι, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει αντίκτυπος στους συνολικούς όγκους καφέ βραχυπρόθεσμα, γεγονός που εξηγεί τη μείωση 8% που παρατηρήσαμε στην τρέχουσα περίοδο. Να επαναλάβω ότι παραμένουμε πολύ θετικοί για την κατηγορία του καφέ μακροπρόθεσμα και εξακολουθούμε να βλέπουμε σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης», υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα.

Μας στηρίζουν...