Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish
  • 2slide.jpg
  • aslide.jpg
  • slideshow_slide_1.jpg

Ενίσχυση τζίρου κατέγραψε και το 2023 η Ε.Ι. Παπαδόπουλος, καθώς ο κύκλος εργασιών της ξεπέρασε τα 233,78 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 8,15% σε σχέση με τα 216,16 εκατ. ευρώ του 2022. Μάλιστα, η εταιρεία στην οικονομική της έκθεση για την χρήση 2023 σημειώνει πως η ανάπτυξη αυτή δεν προήλθε από αυξήσεις τιμών. «Σεβασμός στον καταναλωτή, ποιότητα και καινοτομία είναι το τρίπτυχο που για μία ακόμα χρονιά την οδήγησε σε μία επιτυχημένη εμπορική πορεία καθώς μπόρεσε να ανταποκριθεί στις απατήσεις που επιβάλλουν αφενός οι μακροοικονομικές συνθήκες και αφετέρου η προσήλωσή της στη διάθεση ποιοτικών προϊόντων σε λογικές τιμές. Για το λόγο αυτό και, παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, η εταιρεία κράτησε σταθερό τον τιμοκατάλογο της ενώ παράλληλα βελτίωσε περαιτέρω την ποιότητα των προϊόντων της» αναφέρεται χαρακτηριστικά ενώ τονίζεται πως οι όγκοι πωλήσεων συνέχισαν και το 2023 την σταθερά αυξητική τους πορεία, αποδεικνύοντας, όπως αναφέρεται, «πως με τον τρόπο αυτό ότι οι πελάτες μας και οι τελικοί καταναλωτές ενισχύουν σταθερά κάθε έτος την εμπιστοσύνη τους προς την εταιρεία». Επίσης σε αυτό το πλαίσιο υπογραμμίζεται πως « το γεγονός αυτό μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους, καθώς αποτελεί την έμπρακτη επιβράβευση ενός μοντέλου λειτουργίας που με πίστη ακολουθούμε εδώ και έναν αιώνα. Παράλληλα, αυτή η εμπιστοσύνη αυξάνει το αίσθημα ευθύνης μας έναντι του καταναλωτικού μας κοινού, να σεβαστούμε τις ανάγκες του και να συνεχίσουμε την πορεία μας ως καινοτόμοι και πρωτοπόροι του κλάδου»
 

Βέβαια, από την άλλη η στρατηγική αυτή οδήγησε και μικρή κάμψη στα κέρδη. Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη προ φόρων στη χρήση 2023 ανήλθαν σε 11,45 εκατ. ευρώ, έναντι 11, 85 εκατ. το 2022 σημειώνοντας μείωση κατά 3,38 %. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 10,2 εκατ. ευρώ, έναντι 11,58 εκατ. ευρώ το 2022, μειωμένα κατά 11,87%.

Επενδύσεις σε νέα προϊόντα και ανακυκλώσιμες συσκευασίες

Στην οικονομική έκθεση αναφέρεται επίσης πως οι εργασίες ανάπτυξης νέων προϊόντων ακολούθησαν τις τάσεις της αγοράς, που επέβαλλαν την ανάγκη για έρευνα και ανάπτυξη νέων ή βελτιωμένων προϊόντων, τα συστατικά των οποίων έχουν ιδιαίτερα διατροφικά χαρακτηριστικά ή βελτιωμένη διαθρεπτική σύσταση ή που εμπεριέχουν γευστικούς συνδυασμούς που προτιμώνται από τους καταναλωτές. Συνεχίστηκε επίσης και η έρευνα για την επέκταση της χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών συσκευασίας και σε νέα προϊόντα με στόχο τη μείωση ή και εξάλειψη χρήσης μη ανακυκλώσιμων πλαστικών υλικών συσκευασίας.

Σημαντικό γεγονός για την εταιρεία υπήρξε η έναρξη λειτουργίας στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του έτους, της νέας γραμμής παραγωγής ψωμιού στα Οινόφυτα. «Πρόκειται για μια σημαντική επένδυση που δημιουργεί μία νέα προοπτική για την επιχείρηση, πλήρως εναρμονισμένη με τις αξίες μας και την συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της περιβαλλοντικής μας απόδοσης» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση. Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία προχώρησε σε επένδυση άνω των 35 εκατ. ευρώ την επέκταση της δυναμικότητας της υφιστάμενης μονάδας παραγωγής ψωμιού που διατηρεί στα Οινόφυτα.

Στις διεθνείς αγορές, και στο πλαίσιο της στρατηγικής των τελευταίων ετών, η εταιρεία ενίσχυσε τη διεθνή παρουσία της εισερχόμενη σε νέες αγορές και ανεβάζοντας έτσι σε 69 τις χώρες στις οποίες έχει σήμερα επεκτείνει τις δραστηριότητές της.

Υπεύθυνη τιμολογιακή πολιτική χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα

Όσον αφορά την συνέχεια η εταιρεία αναφέρει στην οικονομική της έκθεση πως «έχοντας εισέλθει στο 2024, διαπιστώνεται ότι οι αγορές και οι οικονομίες παρουσιάζουν συγκρίσιμα χαρακτηριστικά με αυτά που εμφάνισαν το 2023. Ο πληθωρισμός παραμένει σε σταθερά επίπεδα και οι τιμές των πρώτων και βοηθητικών υλικών εμφανίζουν αυξητική τάση, με προοπτική να εξακολουθήσουν την ανοδική τους πορεία». Σε αυτό το πλαίσιο δηλώνει πως «αντιμετωπίζει την κατάσταση αυτή εφαρμόζοντας, όπως και στο παρελθόν, μια συνετή, υπεύθυνη και συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιοτική αρτιότητα των προϊόντων, με βασικό στόχο να είναι πάντα αντάξια της εμπιστοσύνης που διαχρονικά της επιδεικνύει το καταναλωτικό της κοινό».

 

Μας στηρίζουν...