Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish
  • 2slide.jpg
  • aslide.jpg
  • slideshow_slide_1.jpg

  1. Δωρεάν online μαθήματα STEM για εκπαιδευτικούς 
  2. Διενεργεί έρευνα για το τι πιστεύουν οι γονείς για την εκπαίδεση στην Ελλάδα

1. Το πρόγραμμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Next του Ιδρύματος Vodafone καλεί εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όλη τη χώρα να καθίσουν ξανά στα θρανία.

Μέσα από μια ευέλικτη και ελεύθερα προσβάσιμη ψηφιακή τάξη, οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με εργαλεία STEM, να αναπτύξουν νέες ψηφιακές δεξιότητες και  διδακτικές μεθόδους και να κατανοήσουν περαιτέρω το εκπαιδευτικό υλικό που προσφέρεται μέσα από την πλατφόρμα του προγράμματος. Μέσω της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας www.vodafonegenerationnext.gr του προγράμματος Generation Next, το οποίο έχει λάβει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να παρακολουθήσουν, στον δικό τους χρόνο, έναν κύκλο 7 μαθημάτων. Οι πρώτοι 50 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και οι πρώτοι 60 της δευτεροβάθμιας που θα αποκτήσουν την Πιστοποίηση Generation Next, θα λάβουν δωρεάν εξοπλισμό Micro:bit Kit και Arduino Kit αντίστοιχα, προκειμένου να πειραματιστούν περαιτέρω με τις νέες γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν από τη συμμετοχή τους στα Online Classrooms.

2. Η ψηφιακή εποχή έχει φέρει ανατροπές σε κάθε πτυχή της ζωής μας και αναπόφευκτα δημιουργεί την ανάγκη αναθεώρησης και εκσυγχρονισμού του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε πλέον τη διδασκαλία και την εκπαίδευση στα σχολεία. Το Ίδρυμα Vodafone, σε συνεργασία με την IPSOS Γερμανίας, πραγματοποίησε μια έρευνα με τη συμμετοχή 10.000 γονέων από 10 ευρωπαϊκές χώρες,  συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, με επίκεντρο αυτή τη φορά τους γονείς με στόχο να διαπιστώσει πώς οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τη διδασκαλία των παιδιών τους. Από την έρευνα αναδείχθηκαν οι
βαρύνουσες αντιλήψεις των γονέων για το σχολείο του 21ου αιώνα και αποκαλύφθηκε η σημασία της ψηφιακής εκπαίδευσης στη σύγχρονη εποχή. 

Tα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν τα ακόλουθα σημαντικά ευρήματα:

Περισσότεροι από τα 2/3 των εκπαιδευτικών δηλώνουν ότι παρακολούθησαν κάποιο σεμινάριο κατάρτισης με την πλειοψηφία να επισημαίνει ότι έγινε με δική τους πρωτοβουλία και διοργανώθηκε από επίσημο φορέα. Ανάγκη για επενδύσεις στην παιδεία

  • Είναι αξιοσημείωτο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων γονέων θεωρεί τα σχολεία υπεύθυνα για τις πιο σημαντικές δεξιότητες του 21ου αιώνα και εκφράζει την ανάγκη για μεγαλύτερη επένδυση από την εκπαιδευτική κοινότητα, με βαθμό συμφωνίας σημαντικά πιο υψηλό από τις άλλες χώρες.

Από την έρευνα του Ιδρύματος Vodafone αναδείχθηκαν οι βαρύνουσες αντιλήψεις των γονέων για το σχολείο του 21ου αιώνα και αποκαλύφθηκε η σημασία της ψηφιακής εκπαίδευσης στη σύγχρονη εποχή καθώς και η ανάγκη για μεγαλύτερες επενδύσεις και καινοτόμες προσεγγίσεις στη σχολική κοινότητα. Αυτή είναι και η βασική επιδίωξη της πρωτοβουλίας SkillsUploadJr, που υλοποιεί το Ίδρυμα Vodafone στον τομέα της Εκπαίδευσης σε 9 ευρωπαϊκές  χώρες στην οποίο ανήκει και το πρόγραμμα Generation Next: να μειώσει την απόσταση μεταξύ ψηφιακής τεχνολογίας και σχολικής μάθησης, προσφέροντας περισσότερες εναλλακτικές και εργαλεία με ελεύθερη πρόσβαση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές μέσα από τον κόσμο του STEΜ (Science, Technology, Engineering, Maths) που θα τα αξιοποιήσουν με δημιουργικότητα, όρεξη και φαντασία.

 

Μέχρι σήμερα το Generation Next, με βασικό εργαλείο την ψηφιακή πλατφόρμα www.generationnext.vodafone.gr με ελεύθερη πρόσβαση σε όλους, μετρά περισσότερους από 112.000 ωφελούμενους και 721 καινοτόμα projects μαθητών.

 

 

Μας στηρίζουν...