Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish
  • 2slide.jpg
  • aslide.jpg
  • slideshow_slide_1.jpg

 

 

6 νέα βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα HR Awards 2020
Για 5η συνεχή χρονιά βραβεύεται η Lidl Ελλάς στα HR Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει πρωτοβουλίες και καινοτόμες πρακτικές στον κλάδο του Ανθρώπινου Δυναμικού, αποσπώντας στη φετινή διοργάνωση HR Awards 2020 συνολικά 6 βραβεύσεις:

  • Νικητής κατηγορίας και Silver βραβείο στην κατηγορία «Covid-19 Response Actions | Most Innovative Use of HR Technology During the Pandemic» για το έργο Digital Learning @ Lidl Ελλάς του Τομέα Learning & Development σε συνεργασία με το LinkedIn Learning.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «HR Team of the Year» για το διατμηματικό έργο ανάπτυξης εργαζομένων «Leaders@Tomorrow» του Τομέα Learning & Development.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Learning & Development | Excellence in Leadership Development» και πάλι για το διατμηματικό έργο ανάπτυξης εργαζομένων «Leaders@Tomorrow».
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Resourcing & Diversity | Excellence in Employer Branding» για το καινοτόμο και πρωτότυπο escape room που προσομοιώνει το περιβάλλον εργασίας της εταιρίας “The Lidl Skills Trap Escape Room Challenge” του Τομέα HR Marketing.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Resourcing & Diversity | Best Employee’s Experience» για το έργο «Ανάπτυξη Employer Value Proposition” του Τομέα HR Marketing.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Talent & Performance Management | Best Employee Engagement Strategy» για τις εορταστικές εκδηλώσεις με αφορμή την επέτειο των 20 χρόνων δραστηριοποίησης στην Ελλάδα «20 χρόνια Lidl | Εμείς είμαστε το κλειδί της επιτυχίας!» του Τομέα Employee Engagement.

Η Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director και Member of the Board της Lidl Ελλάς, δήλωσε σχετικά: «Είμαι πολύ περήφανη που φέτος διακριθήκαμε σε 6 διαφορετικές κατηγορίες. Για ακόμη μία φορά επιβραβεύονται οι δράσεις που αναπτύσσουμε για τους εργαζομένους μας, τους οποίους και θέτουμε στο επίκεντρο κάθε μας δραστηριότητας. Ευχαριστώ όλη μου την ομάδα για την αφοσίωση και την καίρια συμβολή της στην υλοποίηση των στόχων μας, ειδικά στο πλαίσιο αυτής της ιδιαίτερα κρίσιμης χρονιάς!» Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της Lidl Ελλάς επενδύει συνεχώς στη βελτίωση της καθημερινότητας των εργαζομένων και τους δίνει τα απαραίτητα εφόδια για να εξελιχθούν επαγγελματικά και προσωπικά. Μέσα από ένα σύνολο καινοτόμων δράσεων, ενεργειών και έργων, η Lidl Ελλάς στοχεύει να παραμείνει κορυφαίος εργοδότης επιλογής τόσο για τους εργαζομένους της, όσο και για τους δυνητικούς υποψηφίους στο σύνολο της αγοράς εργασίας.

3 νέα βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Packaging Awards 2020
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά βραβεύτηκε η Lidl Ελλάς στα Packaging Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει τις επιχειρήσεις για την καινοτομία τους στο σχεδιασμό συσκευασίας, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την τεχνολογία που αξιοποιήθηκε και τις διαδικασίες που προσδίδουν αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα της συσκευασίας ενός προϊόντος. Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Έργα και Πρακτικές που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία» για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου ιδιωτικής ετικέτας «Είκοσι Ιστορίες», η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Κάθε ετικέτα παραπέμπει σε μία συμβολική ιστορία εμπνευσμένη από τον ελληνικό τόπο, τις ομορφιές, τις ιδιομορφίες του και φυσικά τις ιστορίες του.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Καλές Πρακτικές Ανά Επιχειρηματικό Κλάδο | Drinks & Beverages» και πάλι για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου «Είκοσι Ιστορίες».
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Packaging / Σχεδιασμός Βιώσιμων Συσκευασιών» για τη νέα συσκευασία έτοιμων φαγητών ιδιωτικής ετικέτας «Chef Select». Στο πλαίσιο του στόχου της για 20% λιγότερο πλαστικό έως το 2025, η Lidl Ελλάς μείωσε στα παραδοσιακά ελληνικά έτοιμα γεύματα «Chef Select» το πλαστικό του περιέκτη, καταργώντας ταυτόχρονα το πλαστικό καπάκι, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο συνολική μείωση πλαστικού κατά 43,24% ανά συσκευασία.

Η Lidl Ελλάς καινοτομεί σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, επιβεβαιώνοντας καθημερινά με πράξεις, ότι βαδίζει στον «δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».

 

Μας στηρίζουν...

freshline_antiseptic