Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 

ΣΥΜΜΑΧΕΙ  ΚΑΙ  ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ

Σε μια χρονική  συγκυρία, κατά την οποία όλοι σχεδόν οι οικονομικοί αναλυτές προβλέπουν μια μακρά περίοδο οικονομικής δυσπραγίας για την Ελλάδα, υπάρχουν κάποιοι «ρομαντικοί» που σε πείσμα όλων, εξακολουθούν να πιστεύουν, ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε, φτάνει να συνδυάσουμε την κοινή δράση, το συγκεκριμένο στόχο  και την αφιλοκερδή συμπεριφορά.

Ένας τέτοιος «ρομαντικός ακτιβισμός» εκφράζεται μέσα από αυτή τη μεγάλη προσπάθεια ανάδειξης του κυρίαρχου ρόλου του εθελοντισμού, του τουρισμού, του περιβάλλοντος, του πολιτισμού και του αθλητισμού.

Ήταν το καλοκαίρι του 2010, που οι θεσμικοί φορείς της επικοινωνίας, ο ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), η ΕΕΔΕ (Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας), η ΕΙΤΗΣΕΕ (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Αθηνών, η Ένωση Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) και ο ΣΕΠΤ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου), ένωσαν τις δυνάμεις τους για την επίτευξη  ενός κοινού σκοπού: την αφύπνιση της ελληνικής κοινωνίας και την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. 

Στο πλευρό των θεσμικών φορέων της επικοινωνίας στάθηκαν, σχεδόν από την αρχή του εγχειρήματος, η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (ΕΕΤ), η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), ο Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχανιών & Αντιπροσώπων Καλλυντικών  & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), ο Ελληνικός Σύνδεσμος  Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), η Ένωση Ελλήνων Παραγωγών Ηχογραφημάτων ( IFPI), ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας( ΠΕΦ),  το Εμπορικό & Βιομηχανικό  Επιμελητήριο  Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος ( ΣΕΠΕ), το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων (ΣΕΠ).

 Στις αρχές του 2012  η όλη προσπάθεια πήρε σάρκα και οστά, αλλά και νομική υπόσταση, ως Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία με την επωνυμία «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ». Στα ιδρυτικά της μέλη συμπεριλαμβάνονται σημαντικές προσωπικότητες του πολιτισμού, των επιχειρήσεων, του αθλητισμού και του εθελοντισμού . 

Την «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» ενισχύουν επίσης με την ενεργή συμμετοχή και δράση τους, πολλοί δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς, οργανώσεις, επιχειρήσεις αλλά και μεμονωμένα άτομα, στελέχη όλων των βαθμίδων της ιεραρχίας των επιχειρήσεων.

 

ΙΔΕΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ

  • Η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης και του επιχειρηματικού κόσμου για την ανάγκη προώθησης προγραμμάτων, που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη και προβολή των παραγωγικών πόρων της χώρας και στην ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών.
  • Η μεγιστοποίηση της κοινωνικής ωφέλειας, μέσω της ευαισθητοποίησης της κοινωνίας.
  • Η προβολή της εικόνας της χώρας με την συνεργασία του ελληνικού παραγωγικού ιστού, ιδίως δε στους τομείς του εθελοντισμού, του τουρισμού, του περιβάλλοντος, του πολιτισμού, και του αθλητισμού, καθώς και η στήριξη κάθε δραστηριότητας που προάγει τους ανωτέρω τομείς, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, με τη χαμηλότερη δυνατή δαπάνη.
  • Η δραστηριοποίηση του εθελοντισμού σε όλους τους τομείς που προάγουν την εικόνα της χώρας.
  • Η μελέτη των μέσων με τα οποία θα επιτευχθεί η περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού προϊόντος. Η ενίσχυση των προσπαθειών της πολιτείας για την γενικότερη προβολή της εικόνας της χώρας.

Συμπερασματικά, η δράση της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗN ΕΛΛΑΔΑ» εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τις έννοιες της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, ήτοι:

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ – ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ – ΣΥΝΘΕΣΗ

ΠΡΟΣΦΟΡΑ – ΒΟΗΘΕΙΑ – ΣΤΗΡΙΞΗ

ΚΟΙΝΟΣ ΣΚΟΠΟΣ- ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

ΔΥΝΑΤΟ  ΞΕΚΙΝΗΜΑ

Η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» ξεκίνησε την άνοιξη του 2010, με στόχο την τόνωση της ελληνικής αγοράς, μέσα από την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού. Ήταν η πρώτη φορά που ο ιδιωτικός τομέας προσέφερε αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες του στο κράτος, στη βάση της αντίληψης, ότι ο τουρισμός, ως ο δυνατότερος τομέας της ελληνικής οικονομίας, τη στιγμή ακριβώς αυτής της οικονομικής κρίσης, έχει ανάγκη της μεγαλύτερης δυνατής ενίσχυσης.

Έτσι προτάθηκε στο Υπουργείο  Πολιτισμού και Τουρισμού, αλλά και στον Ελληνικό  Οργανισμό  Τουρισμού (ΕΟΤ), ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μεγάλης επικοινωνιακής καμπάνιας με στόχο την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Η καμπάνια αυτή είχε το σύνθημα «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας».

Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία SpotJWTκαι περιελάμβανε 3 τηλεοπτικά σποτ (με αντίστοιχες καταχωρίσεις) εμπνευσμένα από στίχους τριών κορυφαίων Ελλήνων ποιητών- Οδυσσέα Ελύτη, Γιάννη Ρίτσου και Λορέντζου Μαβίλη.

Η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» σχεδιάστηκε με την ευγενική χορηγία της GaramondDesign.

Η καμπάνια συνεχίστηκε με  6 τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά  σποτ (με τις αντίστοιχες καταχωρίσεις), τα οποία στοιχειοθετούν το πρόσωπο της Ελλάδας, ξεκινώντας από τον πολιτισμό μέσα από το Μουσείο της Ακρόπολης, την κουλτούρα μέσα από  τον «ξεχασμένο-ρομαντικό» θερινό κινηματογράφο, την ελληνική φιλοξενία και εστίαση, τον θαλάσσιο τουρισμό, μέσα από την ιστιοπλοΐα, καθώς επίσης το διεθνώς αναγνωρισμένο ελληνικό κρασί και τις παλιές παραδοσιακές τέχνες,  όπως η αγγειοπλαστική.

 

ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ακολούθησε, στις αρχές του 2012, η μετάδοση 2 τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών  μηνυμάτων, με τις αντίστοιχες καταχωρίσεις, που και τα δύο κάνουν αναφορά στον χειμερινό τουρισμό. Οι φυσικές ομορφιές της Ελληνικής ενδοχώρας και η παραδοσιακή αρχιτεκτονική των ορεινών κοινοτήτων είναι το θέμα του ενός, ενώ στο άλλο προβάλλεται ο χειμερινός τουρισμός και τα χειμερινά σπορ (σκι). Για τη δημιουργία του δεύτερου κύκλου συνεργάστηκαν οι εταιρείες  McCannErickson, UniversalMedia και οι εταιρείες παραγωγής LynxProductions, Parasol, Filmili  και LeSpot. Οι πρωταγωνιστές των τηλεοπτικών σποτ ήταν απλοί  καθημερινοί άνθρωποι - εθελοντές.

 

Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΡΕΧΕΙ  ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ

Ο «29ΟΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΘΗΝΩΝ» αποτέλεσε τον 3ο κύκλο της καμπάνιας, με τη δημιουργία ενός ακόμα τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ , προσφορά της εταιρείας McCannErickson και της εταιρείας παραγωγής TOPCUT.  Για την συγκεκριμένη δραστηριότητα η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» βραβεύτηκε το 2011 σε ειδική τελετή από τον ΣΕΓΑΣ  «για την συνδρομή της στη διάδοση του Μαραθωνίου ως το πλέον ελληνικό αθλητικό γεγονός».

Στο «30ο ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΘΗΝΩΝ», η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» συνεργάστηκε με την «Περιφέρεια Αττικής» για την επαναπροβολή  του προσαρμοσμένου  τηλεοπτικού μήνυματος. Και για αυτή την δράση η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» βραβεύθηκε από τον ΣΕΓΑΣ σε ειδική τελετή.

Στο πλαίσιο προώθησης της ιδέας του Κλασσικού Μαραθωνίου ως το πλέον ελληνικό αθλητικό γεγονός και με δεδομένη την μέχρι σήμερα εξαιρετική συνεργασίας της με τον ΣΕΓΑΣ, η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» σχεδιάζει την υποστήριξη και προώθηση του 31ου ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ μέσα από δράσεις και συνέργειες τόσο με τα μέλη της, όσο και με ευρύτερους τους φορείς.

 

ΣΥΜΜΑΧΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ  ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

20 καταξιωμένοι σύγχρονοι εικαστικοί φιλοτέχνησαν  40 έργα ελληνικής θεματολογίας τα οποία στην συνέχεια αποτυπώθηκαν σε 2.000.000 σουπλά, με σκοπό να «προσκαλέσουν» τους Έλληνες της διασποράς αλλά και τους ξένους επισκέπτες των ελληνικών εστιατορίων στις Η.Π.Α. να γνωρίσουν καλύτερα την Ελλάδα. Το όλο εγχείρημα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» με τους Ελληνο-αμερικανούς  επιχειρηματίες εστίασης PanGregorians, τον ΟΠΑΠ και την  MarathonBank, θυγατρική του Ομίλου της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ώστε να καλυφθεί η συνολική δαπάνη του όλου εγχειρήματος.

Ως ελάχιστη ηθική ανταμοιβή προς τους εικαστικούς που συμμετείχαν αφιλοκερδώς στην συγκεκριμένη δράση, η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»  διοργάνωσε έκθεση ζωγραφικής με τα έργα που αποτυπώθηκαν στα σουπλά, στο εμπορικό κέντρο GoldenHall. 

 

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΡΑΣΕΙΣ

 

Εξωτερικό

 

  • Ενίσχυσε το Δήμο Κέρκυρας και την SmartMediaCorfuLondon στην πρωτότυπη τουριστική προβολή του νησιού.
    Ένα διώροφο λονδρέζικο λεωφορείο, «ντυμένο» με εικόνες του νησιού και με την μουσική συνοδεία κανταδόρων, ταξίδεψε στο Λονδίνο των Ολυμπιακών Αγώνων, προσελκύοντας το βλέμμα εκατομμυρίων επισκεπτών της πόλης και αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές.

  • Συνδιοργάνωσε, με το Ελληνοβρετανικό επιμελητήριο και το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας, το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΠΙΤΙ (HouseofGreece) στο Λονδίνο με στόχο την προβολή της Ελλάδας ως χώρου νέων επενδύσεων,  σε τομείς αιχμής όπως ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός, η Ενέργεια και η Επιχειρηματικότητα.

  • Συνέδραμε τον Ε.Ο.Τ. στην προβολή του ελληνικού πρωινού στην διεθνή τουριστική αγορά, κατά την διάρκεια μιας από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις, την  WoldTravelMarket (W.T.M.) στο Λονδίνο. Οι εταιρείες – μέλη μας που συμμετείχαν είναι οι: Nestle (Λουμίδης), VIVARTIA (Μπαρμπαστάθης), Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΕ.

 

Εσωτερικό

  • Συνεργάστηκε με το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού (Σ.Ε.Ο). Κατά την διάρκεια του Ετήσιου Συμβουλίου των μελών της Παγκόσμιας Επιτροπής Διεθνούς Φιλίας (WorldCommitteeInternationalScoutandGuideFellowshipISGF), το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, προσέφερε ελληνικά προϊόντα με στόχο την προβολή της εξαιρετικής ποιότητάς τους. Οι εταιρείες – μέλη που απέστειλαν προϊόντα είναι οι: ΟΥΖΟ ΠΛΩΜΑΡΙ – Καλλυντικά FreshLine – Φρέσκοι Χυμοί ΕΒΓΑ –(GreekWineFederation), εταιρεία ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ.

  • Μια ξεχωριστή θέση στα επιτεύγματα της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ κατέχει, η πρωτοβουλίας για την συνεργασία Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα και πιο ειδικά του Ε.Ο.Τ. (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού) με την  VODAFONGROUP,  με στόχο την προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.  Δημιουργήθηκε το EXPLOREGREECE  μία μοναδική ΔΩΡΕΑΝ εφαρμογή (στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα) για AndroidSmartophone και iPhones, η οποία λειτουργεί σαν προσωπικός ταξιδιωτικός οδηγός για τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας. Η εφαρμογή αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους χρήστες AndroidSmartphones από κάθε γωνιά της γης.

  • Η συνέργια του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης & Προστασία του Πολίτη με τον Όμιλο EVERESTκάτω από την ομπρέλα της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» είναι ένα εξέχον παράδειγμα δημιουργικής συνεργασίας του Δημοσίου με τις υγιείς ελληνικές επιχειρήσεις. Με την προτροπή της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» ο Όμιλος EVERESTστα πλαίσια του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης προσέφερε προνομιακές τιμές στους ένστολους εν υπηρεσία αστυνομικούς και πυροσβέστες.
  • Έθεσε επίσης υπό την αιγίδα ή στήριξε:
  1. Το Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλλυ Αιγαίου. (ΠΟΙΑΘ)

  2. Τον Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών κατά τα έτη 2011 – 2012

  3. Το Ράλλυ Ακρόπολης 2012 που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Συμμετείχε ενεργά στην παραγωγή και προβολή διαφημιστικού μηνύματος προβολής του Ράλλυ. Έχει επίσης ήδη θέσει  υπό την αιγίδα της και το Ράλλυ Ακρόπολης 2013.

  4. Το «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» 2011. Τον Διεθνή Μαραθώνιο Δρόμο που πραγματοποιείτε με μεγάλη επιτυχία και για 6 συνεχόμενα έτη στην διαδρομή Πέλλα – Θεσσαλονίκη.

  5. Τον 16ο Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας 2012, που διοργανώνεται από την Ελληνική Ομοσπονδία Ποδηλασίας και αποτελεί τον μεγαλύτερο αγώνα Πανελληνίως στο συγκεκριμένο άθλημα . Έχει ήδη θέσει υπό την  αιγίδα της και τον 17ο Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας  που θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2013.

  6. Το Συνέδριο  «Cruise & Tourism» της NewGenesisS.A. με στόχο την ανάδειξη της βιομηχανίας της κρουαζιέρας στη χώρα μας.

  7. Την εκδήλωση που οργανώθηκε από τους «Φίλους του Ζαππείου» προς τιμήν των εθνικών ευεργετών Ευάγγελου και Κωνσταντίνου Ζάππα, που υπήρξαν οι εμπνευστές της αναβίωσης των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, που πραγματοποιήθηκε στο  ΖΑΠΠΕΙΟ   το καλοκαίρι του 2012.

  8. Την Ημερίδα του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων με θέμα: «Οικονομική Κρίση: Αναζητώντας το δρόμο προς την ανάπτυξη.  Ο κόσμος των επιχειρήσεων συζητά με τους νέους», η οποία πραγματοποιήθηκε την άνοιξη του 2011 με βασικούς ομιλητές στελέχη της αγοράς – ενεργά μέλη της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ».

  9. Την εκτύπωση και διακίνηση του Χάρτη Αθήνας από την εταιρεία F.M.WFINANCIALMEDIAWAY.

  10. Τα RETAILBUSINESSAWARDS το 2011 και το 2012, που αποτελούν πλέον τον καταξιωμένο θεσμό του ελληνικού Λιανεμπορίου, καθώς επιβραβεύουν τις υγιείς δυνάμεις του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου, δηλαδή τις εταιρείες που συνεχίζουν να επενδύουν, να δημιουργούν θέσεις εργασίας, και που δίνουν καθημερινά τη μάχη της ανάπτυξης εντός και εκτός Ελλάδας.

  11. Στην εκδήλωση των Φίλων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» προέτρεψε τα μέλη της να προσφέρουν σειρά προϊόντων. Στόχος για άλλη μια φορά η προώθηση και προβολή των εξαιρετικών ελληνικών προϊόντων. Στο κάλεσμα αυτό ανταποκρίθηκαν οι: «ΚΤΗΜΑ ΠΑΛΥΒΟΥ», «ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ Ε.Ε.» και η COCA-COLA 3Ε ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΦΙΑΛΩΣΕΩΣ Α.Ε.. 

Συνεργάστηκε επίσης:

  • με την ΕΠΕΣΤ (Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού) στοχεύοντας στην προβολή του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα.
  • τον ΣΕΠΟΑ (Σύνδεσμος Επώνυμων Οργανωμένων Αλυσίδων Εστίασης) με στόχο την ορθή συμπεριφορά των μελών,
  • και το ΜΟΥΣΕΙΟ της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ στα πλαίσια εορτασμού των 5 ετών λειτουργίας

και δημιούργησε τρία διαφορετικά τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, τα οποία διανεμήθηκαν και προβλήθηκαν σε πολλούς άλλους επιλεγμένους χώρους.

 

 

Συνολικό αποτέλεσμα προβολής στα Μέσα

  • Τηλεόραση
    Παραγωγή 14 τηλεοπτικών spot: έχουν προβληθεί περισσότερο από 20.000 spotαπό τα ιδιωτικά και κρατικά τηλεοπτικά κανάλια.
  • Ραδιόφωνο
    Παραγωγή 10ραδιοφωνικών spot: έχουν αναπαραχθεί περισσότερα από 13.000 spotαπό τους ιδιωτικούς και κρατικούς ραδιοφωνικούς σταθμού
  • Εφημερίδες - έντυπα
    έχουν δημιουργηθεί 9 καταχωρήσεις: έχουν δημοσιευθεί σε δεκάδες έντυπα του ημερήσιου, εβδομαδιαίου και περιοδικού τύπου καθώς και σε επιχειρηματικά έντυπα.
  • Κινηματογράφος
    Προβολή των spot σε 90 κινηματογραφικές αίθουσες (θερινές και χειμερινές) για χρονικό διάστημα περίπου έξη μηνών.

 

 

Πρέπει να τονιστεί, ότι το συνολικό έργο της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»

έχει στηριχθεί στους φορείς και τα στελέχη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας,

και

δεν έχει επιβαρύνει τον Κρατικό Προϋπολογισμό ούτε με ένα σεντς.

 

 

 Όλοι μαζί μπορούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας

 


για ένα καλύτερο αύριο.

 

 

Αθήνα, 18 Φεβρουαρίου 2013