Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Συνολικά 12 βραβεία σε πολλαπλές κατηγορίες απέσπασαν τα brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον μαζί με τους συνεργάτες τους στη φετινή διοργάνωση των Ermis Awards της ΕΔΕΕ. Οι καμπάνιες για τα brands Amita, Famous Grouse, Cutty Sark και Campari ξεχώρισαν για τις ενδιαφέρουσες, εμπνευσμένες προσεγγίσεις τους και το πρωτότυπο περιεχόμενο. 

Αναλυτικότερα, η Amita απέσπασε 3 βραβεία για την καμπάνια «Από Αγάπη», που δημιούργησε μαζί με τη McCann, για τη μητέρα που θέλει να είναι εκεί, σε κάθε σημαντική πρώτη στιγμή στη ζωή του παιδιού της. Η καμπάνια απέσπασε 2 Silver Ermis στις κατηγορίες Brand Content και Direct Marketing και Bronze Ermis στην κατηγορία Digital Marketing. Πολλές ήταν οι βραβεύσεις και για την καμπάνια του Famous Grouse «Famous For A Reason», η οποία σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη WiseMonkeys με στόχο να αναδείξει την προσπάθεια και τις ξεχωριστές ιστορίες καθημερινών ανθρώπων και να τους δώσει τη δύναμη να γίνουν Famous for a Reason. Η καμπάνια απέσπασε συνολικά 4 βραβεία, 2 Silver Ermis στην ενότητα Social Media στις κατηγορίες Content Placement και Long-term Community Building και 2 Βronze Ermis στην ενότητα Online Film στις κατηγορίες Branded Entertainment & Content και Webisodes-Series. Η πολυβραβευμένη καμπάνια του Cutty Sark, Urban Adventures, με το hashtag #cuttypaizei, η οποία αναπτύχθηκε μαζί με τη 4WiseMonkeys, πρόσθεσε 2 ακόμη βραβεία στα 28 που έχει συλλέξει συνολικά. Η καμπάνια απέσπασε 2 Βronze Ermis στις κατηγορίες Social Media Synergies και Integrated Multi-Platform Campaign. Για το διαχρονικό του στυλ ξεχώρισε και το Campari, που σχεδίασε μαζί με τη 4Wise Monkeys την πλατφόρμα The Campari Red Book of Style. H καμπάνια βραβεύτηκε με 3 Ermis για την επιτυχία και την ανταπόκριση που είχε από το κοινό: με Silver στην κατηγορία Social Media Synergies και 2 Bronze Ermis στις κατηγορίες Content Placement (ενότητα Social Media) και Drinks στην ενότητα Web Campaigns.