Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Περισσότερα από 1.500 έκτακτα περιστατικά διαχειρίστηκαν επιτυχώς οι τεχνικοί δικτύου της Wind, προκειμένου να αποκαταστήσουν την επικοινωνία σε περιοχές της χώρας που επλήγησαν από τη συνεχιζόμενη κακοκαιρία του τελευταίου μήνα. Τα έντονα καιρικά φαινόμενα έθεσαν σε επιφυλακή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Wind, που έχει την πλήρη εποπτεία του δικτύου 24 ώρες το 24ωρο και συντόνιζε επιτόπου επεμβάσεις από έμπειρους τεχνικούς.

Ειδικά τις δύσκολες μέρες, από 25/12/2016 έως και 14/01/2017, τα συνεργεία τεχνικών ξεπέρασαν τον εαυτό τους, αντιμετωπίζοντας άμεσα, κάτω από δύσκολες συνθήκες, την πλειονότητα των έκτακτων περιστατικών που ήταν αυξημένα κατά 200% στις πληγείσες περιοχές σε σχέση με άλλες περιόδους. Λόγω της μεγάλης χιονόπτωσης, πραγματοποιήθηκαν 90 επεμβάσεις με ειδικά ερπυστριοφόρα οχήματα ή/και εκσκαφείς αποκαθιστώντας με επιτυχία βλάβες σε σταθμούς βάσης, που οφείλονταν σε εκτεταμένες διακοπές παροχής ηλεκτρικής ενέργειας από το δημόσιο δίκτυο. Σε περισσότερα από 25 περιστατικά εγκαταστάθηκαν επιπλέον γεννήτριες. Με τη συμβολή και την ετοιμότητά τους το Δίκτυο 4G της Wind διατήρησε την ενισχυμένη κάλυψη, τη χωρητικότητα και τις υψηλές ταχύτητες, που εξυπηρέτησαν άριστα τις ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών σε αυτές τις ιδιαίτερα απαιτητικές καιρικές συνθήκες.