Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Η Κωτσόβολος διακρίθηκε με Gold στην κατηγορία «Integrated Marketing Campaign» στα Event Awards 2016, για την εκδήλωση για τα 65 χρόνια Κωτσόβολος, Φεστιβάλ «Ταξίδι στην Τεχνολογία». Το Φεστιβάλ περιλάμβανε μεταξύ άλλων, Μουσείο Τεχνολογίας, workshops, ομιλίες, διαδραστικά παιχνίδια, προβολή ταινίας, δημοσιογραφικά events, online διαγωνισμούς και άλλα. Η Μάριαμ Σάντρι, Marketing Manager της εταιρείας, ανέφερε: «Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή η βράβευση αυτή για ένα ξεχωριστό Φεστιβάλ που είχε πρωτοφανή επιτυχία και συμμετοχή! Η ανταπόκριση του κοινού στο κάλεσμα του εορτασμού μας ήταν πρωτοφανής και μας αποδεικνύει πως μία μάρκα μπορεί να μεγαλώνει σε χρόνια, αλλά να μένει πάντα νέα και δυναμική».

 

Η «Ημέρα Καλής Πράξης» της Κωτσόβολος, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ενέργεια εθελοντισμού της εταιρείας, πραγματοποιή­θηκε για 4η χρονιά την Κυριακή 5 Ιουνίου, με ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή από τους εργαζομένους της εταιρείας πανελλαδικά. Ειδικότερα, 64 ομάδες εργαζομένων και 1.125 εθελοντές πραγ­ματοποίησαν 54 «καλές πράξεις» σε όλη την Ελλάδα, ταυτόχρονα την ίδια ημέρα, προσφέροντας στην τοπική κοινωνία σε τομείς που έχουν ανάγκη. Όλοι οι εθελοντές της Κωτσόβολος -από τα καταστήματα, τα κεντρικά γραφεία, τις αποθήκες και το κέντρο διανομής επισκευών της εταιρείας- οργανώθηκαν και ανέλαβαν την υλοποίηση δράσεων με κοινωνικό και περιβαλλοντικό χαρακτήρα, που είχαν ως επίκεντρο το παιδί, τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, την τρίτη ηλικία και το περιβάλλον. Τέλος, τα Κεντρικά Γραφεία της Κωτσόβολος ανέλαβαν την προετοιμασία και προσφορά 300 μερίδων φαγητού για αστέ­γους, τα οποία ετοιμάστηκαν στη Συλλογική Κουζίνα της ΜΚΟ «Οργάνωση Γη» στο Ίλιον. Τη διανομή του φαγητού ανέλαβε το Κέντρο Ημέρας Αστέγων Αθήνας της ΜΚΟ Praxis.