Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Μια νέα πρωτοβουλία για την προώθηση της εικόνας της Ελλάδας στο κοινό της Αμερικής ξεκινά άμεσα η «Συμμαχία για την Ελλάδα», με την σημαντική μεταξύ άλλων χορηγία του ΟΠΑΠ, αποσκοπώντας τόσο στην γνωριμία του αμερικανικού κοινού με τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία, όσο και στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα.

Η «Συμμαχία» ήλθε σε επαφή με τον Ελληνοαμερικανικό οργανισμό εστιατορίων Pan Gregorian, του οποίου τα μέλη διαθέτουν 3.500 εστιατόρια ανά τις ΗΠΑ, για να συζητήσουν την καλύτερη αξιοποίηση 40 εικαστικών δημιουργιών, από 20 Έλληνες ζωγράφους, οι οποίοι προσέφεραν αφιλοκερδώς τα πνευματικά δικαιώματα δυο έργων.

Οι Pan Gregorian προθυμοποιήθηκαν να τυπώσουν ιδία δαπάνη 6.500.000 με 7.500.000 αντίτυπα των έργων των Ελλήνων ζωγράφων σε «σουπλά», τα οποία θα τοποθετηθούν στα τραπέζια των εστιατορίων τους. Η αρχή θα γίνει με 2.000.000 σουπλά στα εστιατόρια που εδρεύουν στις περιοχές: New Jersey, New York, Connecticut, North & South Carolina και Maryland.

Στην παρέμβαση του ο υφυπουργός Γιώργος Νικητιάδης στάθηκε στη σημασία της αμερικανικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό και προανήγγειλε ότι θα ακολουθήσουν και άλλες αντίστοιχες επικοινωνιακές ενέργειες. Σε ό,τι αφορά στο κόστος της συγκεκριμένης επικοινωνιακής δράσης, αυτό ανέρχεται περίπου στα 6 εκατ. ευρώ, τα οποία καλύπτονται από την ιδιωτική πρωτοβουλία, χωρίς ο ΕΟΤ να βάλει ούτε δραχμή, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε.

Η «Συμμαχία για την Ελλάδα» είναι μία πρωτοβουλία που ξεκίνησε από τους θεσμικούς φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας και σήμερα έχουν ενταχθεί σε αυτή και νέοι φορείς και επιχειρήσεις από τον ευρύτερο κλάδο της αγοράς καθώς και μεμονωμένες επιχειρήσεις με δράσεις τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό. Η προσπάθεια αυτή σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού, αλλά και με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού ενισχύει την προβολή της χώρας μας.

Είναι η πρώτη φορά που φορείς της αγοράς προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους με σκοπό την εκτέλεση επικοινωνιακών προγραμμάτων που έχουν σαν στόχο να ενεργοποιήσουν την κοινωνία και στηρίξουν με δράσεις τομείς όπως ο πολιτισμός, ο εθελοντισμός, ο τουρισμός, και να τονώσουν την ελληνική αγορά.


Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ online

Ημερομηνία: 23/11/2011